رایانه با پردازنده 12 هسته‌ای راهی بازار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رایانه با پردازنده 12 هسته‌ای راهی بازار شد
نوشته شده در سه شنبه 10 اسفند 1389
بازدید : 907
نویسنده : MRK

 


شرکت اپل پس از ماه‌ها انتظار سرانجام مدل جدید سری رایانه‌های رومیزی Mac Pro خود را با پردازنده منحصر به‌فرد 12 هسته‌ای عرضه کرد و توضیح داد که این محصول از پرقدرت‌ترین رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود.


 این رایانه شخصی که هم‌اکنون به صورت اینترنتی در سایت اپل فروخته می‌شود، به دو پردازنده 6 هسته‌ای 2.66 گیگاهرتزی Xeon اینتل مجهز شده و به قیمت 4999 دلار فروخته می‌شود.

برای مدل معمولی این رایانه شخصی هارددیسک داخلی یک ترابایتی، پردازنده گرافیکی ATI Radeon HD 5770، قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi و فناوری ارتباطی بلوتوث 2.1 نیز در نظر گرفته شده است.
کاربران در صورت تمایل می‌توانند هر یک از هسته پردازشگر این محصول را به 2.93 گیگاهرتز ارتقا دهند که در این صورت قیمت Mac Pro حدود 1200 دلار افزایش می‌یابد.

این رایانه رومیزی که اپل خرید آن را به شرکت‌ها و سازمان‌ها توصیه می‌کند 6 گیگابایت رم دارد و برای آن درایور SuperDrive با سرعت 18x نیز در نظر گرفته شده است.






مطالب مرتبط با این پست
.